Keresés ebben a blogban

2014. szeptember 6., szombat

Levendulás szappan

Na itt egy példa, hogy nem mindig sikerül amit tervezünk.
Olvastam, hogy a szappanokat lehet kozmetikai pigmenttel vagy mica porral színezni. Bizonyos oldalakon írták, hogy a sminkeléshez használt szemhéjfesték is jó, de nem olyan erősen színez, mint az előbb említettek, meg vigyázzunk a lejárattal.
Na túrtam kutattam és találtam egy szemhéjfestéket, amit már régóta nem használok. Két színű volt zöldeskék és szürke. Gondoltam jó kis árnyalás lesz belőle... Sminknek legalább is szép volt...

Nem az lett :( A szappan alapjába véve nem lett rossza, na de a színe... meg lukacsos is lett ami lehet már azt jelentette, hogy régi volt a smink. Szóval használható de nem túl tetszetős, legalább is nekem aki tudja milyet akart volna helyette. Na de ez van megint tapasztaltam valamit :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése